ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

En helkväll!

Publicerad 2013-03-04 16:29:18 i Allmänt,

Eller, en heldag kanske?
Efter en lång vilsam helg med fantastiska mamma, lillebror med flickvän och god mat (+ godis) är det SÅ skönt med måndag, sol och *trumvirvel* bästisdag! 
 
Ja, det är sant. Idag väntar restaurangbesök och sedan bio, det ska bli så HIMLA roligt!!!
 
Bästis födelsedagspresent, hon vet ingenting och jag vet att hon inte kommer hinna läsa det här nu, för vi ska ses om en halvtimme här i Lund. Längtat ihjäl mig, jag är sämst på hemligheter (även om jag älskar dem). 
 
Efter fyra timmar i skolan, plus storhandling är jag rätt mör, men samtidigt: det här är bara en avslappnande, kul kväll. Jag brukade vara så orolig och rädd innan jag drog mig ut på sådana här saker att det förtog allt det roliga i det. Till och med tillsammans med älskade, fina människor. Tänk vilket (o-)liv jag hade...
 
Så, nu ska jag smäcka på mig varma kläder, dra i lite hårvax och sedan är det iväg!
Hörs ikväll när jag är hemma igen..!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela