ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Borta

Publicerad 2013-03-16 17:57:53 i Allmänt,

Hej alla!
 
Är hemma hos mamma nu, med lillebror och lillebrors flickvän.
Allt känns lite rörigt, med tillfälligt boende i Malmö, tankar åt alla håll och kanter. 
Men OTROLIGT fina vänner, 
OTROLIGT fin familj. 
Och styrka. 
 
Jag vill inte gå in för mycket på varför jag ska flytta lite tillfälligt, men jag kan säga att det också är för min skull. Min självständighet, mitt styrkeprov.
Emma, ensam i livet, med skola och vänner. Mycket tid att tänka, mycket tid att fotografera, rita, träffa vänner, träna, läsa, gå promenader, gå ut och dricka lite vin. 
Jag vet inte riktigt. 
Det jag har lust med.
Emma minus ätstörning. 
Bara Emma!
 

Kommentarer

Postat av: a

Publicerad 2013-03-16 20:11:07

Vilket vackert foto (vacker tjej) !!

Du strålar :-)

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-03-18 20:06:08

Du är verkligen vacker Emma!
Ta hand om dig <3

Postat av: Connie

Publicerad 2013-03-19 09:35:17

Du är så galet vacker så det är inte klokt, hördu! Och jag hoppas att du mår fint mitt i allt som är rörigt <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela