ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Jag är framme!

Publicerad 2013-06-20 23:13:39 i Allmänt,

Jag är framme, 
jag lever, 
alla verkar snälla, 
jag saknar sambo fruktansvärt mycket.
A kom och kramade sönder mig i Oslo innan jag fick ta nästa buss, 
jag har suttit på bussar i totalt 11 timmar idag, 
jag har storhandlat mat, 
jag har hälsat på alla jag bor med och min ena chef, 
jag ska jobba imorgon klockan 17, 
jag har skypeat med älskade sambo, gråtit en skvätt och nu ska jag sova!
 
Förlåt Jonna för att jag inte har svarat än, ska försöka hinna med det snarast!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela