ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Party party!

Publicerad 2013-01-25 19:46:53 i Allmänt,

Så var det äntligen fredag,

och snart kommer gästerna! Kakan är färdigbakad, lägenheten städad, likaså jag och sambo, chipsen köpte, vaniljvodkan i frysen, isen på G, och balkongen lite röjd: Dags för födelsedagsfest!!!

För varför skulle inte jag ha en födelsedagsfest nu? Jag klarar ju det, jag klarar sociala situationer och inte bara klarar, jag tycker så mycket om det! Ikväll ska jag dansa, prata, skratta och pussas med sambo. Planen är att dra ut på nation efteråt..!
 
Så, uppdressad i lilla svarta, sminkad och hårsprey:ad. Inte tjock. Inte ful. Snygg, kurvig och kvinnlig. Det gör nget att jag åt en stor portion spagetti med köttfärssås precis så att magen putar lite för det lägger sig snart. Och det här är mina närmsta tjugo vänner, de är ju bara glada för min skull!
 
Nu ska vi knåpa ihop lite strawberry daquiris och sörpla på innan folk trillar in!
 
Mer imorgon, och tills dess: ha en superfin fredag, oavsett var ni är och vad ni gör!
 

Kommentarer

Postat av: annii

Publicerad 2013-01-25 22:50:17

Heja o party on tjejen! Kram

Postat av: annii

Publicerad 2013-01-25 22:50:18

Heja o party on tjejen! Kram

Svar: Hahaha, det var superkul!Men nästa gång får du ordna barnvakt och hänga på <3
ungefaer.blogg.se

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-01-27 00:34:19

Wiiho :) livet är bra härligt när man tillåter sig att följa med på vad det erbjuder! Du är snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela