ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Nyklippt lycklig!

Publicerad 2013-01-03 22:19:00 i Allmänt,

Tadah!! :
 
 
Indiska restaurangen var RIKTIGT bra, supergod buffé!
Och mysig sambo. Jag älskar när man har rensat luften i ens förhållande och bara inser hur mycket man älskar varandra. Nästan värt att bråka, hur ont det än gör. Trots allt blev det här en riktigt mysig bra dag :)

Kommentarer

Postat av: En mamma

Publicerad 2013-01-03 22:40:19

Håret blev jättefint!

Svar: <3
ungefaer.blogg.se

Postat av: Linnéa

Publicerad 2013-01-03 22:57:11

New dehli i lund?
Underbar mat där!
Fast jag älskar allt med kryddor i överkant ;)
Tjusig frissa!
Kram ♥

Svar: Ja precis, den är ju helt sagolik :D Liiite tafflig inredning, men när man lyfte på locken... Heaven! (Eller, Indian heaven)Tack, jag är riktigt nöjd. Dessutom studentrabatt, hehe!
Kram <3
ungefaer.blogg.se

Postat av: Elin

Publicerad 2013-01-04 18:32:11

Emma!

Tack för ditt fina svar vännen! <3 blir så himla lycklig och varm i själen!! LIVET ÄR PÅ GÅNG! Lite sån känsla har jag nu, och det är så himla SKÖNT! Jag vet att det kommer jobbiga dagar, därför är det så viktigt att konservera dagar som jag haft nu de senaste. Att plocka fram och känna in känslan, på nytt! Åh. Det riktigt pirrar i hela kroppen för jag är så taggad på livet! Sen skulle jag nog kunna säga att jag BÖRJAR BLI MIG SJÄLV IGEN! Så himla GLAD, POSITIV, SPRALLIG, ENERGIFYLLD (det riktigt kryper i mig - på ett bra sätt!) ÅH! Jag hoppas verklgien du ser min glädje i mina ord!! Jag ÄR mig själv dessa dagar, fast BÄTTRE tillochmed! Eftersom jag mått psykiskt dåligt i så många år har jag liksom tappat bort mig själv tror jag. Nu syns jag igen. Många ser det kring mig, jag är lite förälskad. Eller utåt sett är jag nog som "vanliga" är som kära; fast jag är kär i livet. Mycket tack vare dig Emma!! DU har gett mig så mycket styrka! Du minns ju tjejen som skrev hit i början, med 34 ton ångest och såg bara sjukdom, sjukdom och åter sjukdom. Nu ser jag LYCKA. Är dagar som idag lite kär i mig själv! Hoppas det är tillåtet i detta land (orka med jantelagen!) men jag är ju toppen bra, egentligen!

EMMA jag har så mycket att tacka dig för! Kanske ett kardemummabulle-beroende också, hehe ;) Ja juste, 5 kg är inget mot 15.. men jag har ju en bra bit kvar! Det känns inte så farligt faktiskt! Vad är en siffra egentligen? Det säger ju inget, absolut INGET om personen, vad är en siffra egentligen? En dumt påhitt!

Vi måste tumma på en kardemummabulle i Lund! De lär vara legendariska! ;) Vore så kul att träffa dig vännen!!

Förresten blev du SÅ FIN i håret! Och åter igen: Du är så himla fin, och då menar jag både din utsida och insida! Du gör mig (och många andra!) så himla motiverande och GLADA! Jag är så himla, himla glad! Hoppas det märks och smittar av sig lite ;)

Ha nu en himlans bra fredagskväll och en TOPPEN helg fylld med massa kärlek och glädje! För nu skickar jag en ENORM VARM KRAM med massa kärlek, glädje och energi! Kram på dig vännen <3<3<3

Postat av: beayourdreams.blogg.se

Publicerad 2013-01-04 20:29:27

Glömt bort att kika in på bloggar lite känner jag..

MEN FY VAD FIN DU BLEV I HÅRET! :D och den där indiskamaten såg ju gudomligt gott ut!! <3

STORA KRAMAR <3

Svar: Hahaha, men TACK! Jag blev sjukt nöjd och det var faktiskt fint idag också ;)Indiska maten var LÖÖÖVELY, helt enkelt. Sjukt mycket gott och älskar bufféer numera, när jag kan slappna av och bara njuta :)
Stor kram till dig fina fina! <3
ungefaer.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela