ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Nu åker jag

Publicerad 2013-01-11 11:00:25 i Allmänt,

till Köpenhamn med sambo!
 
Jag kommer hem söndag, tills dess är det radiotystnad...
 
Hoppas ni alla får en fin helg!!!!!!

Kommentarer

Postat av: annii

Publicerad 2013-01-11 11:57:17

ENJOY!! oh njut för mig med, som sitter hemma m sprängande bröst, bebikräk på tröjan och påsar under ögonen efter 9 nätter utan sömn. well, jag får iaf sniffa bebislukt så liiite mys har vi. puss på dig och fina sambon.

Svar: Haha, jag åt ett wienerbröd i din ära fina du! <3Och jag är lite avundsjuk på den där bebislukten, den är gudomlig! Även om jag inte vill ha barn än kanske det kommer den där magiska dagen..? Who knows? Jag har inte hunnit tänka ås mycket på det, pga all jäkla sjukdom! Men nu så ;) hehe, hoppas sambo inte läser det här?
Massa kärlek!
ungefaer.blogg.se

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-01-11 17:54:37

Ha det riktigt bra nu Emma! Och njut! Du är så himla värd det!

Stor kram

Svar: Tack fina fina du, det var faktiskt en riktigt bra resa!Och väääldigt bra träning för mig, jag fick se hur långt jag har kommit själv och utmana mig med lite andra situationer än de som uppstår på hemmaplan ;)
Stor kram!
ungefaer.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela