ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Födelsedagsfika!

Publicerad 2013-01-22 10:47:22 i Allmänt,

Världens bästa sambo fixade en superfin födelsedagsmorgon!

Vaknade till sambos skönsång i morse, och blev överlassad med fina presenter till morgonkaffet :) Superfina, riktiga Emma-saker. Bland annat ett halsband:
 
Och efter föreläsningen smög vi iväg till Stenugnsbageriet och jag blev bjuden på en underbar nybakad kardemummabulle:
 
Bättre start på en lång dag kunde jag inte få..! Ikväll vankas det Lasagne och Amarone-vinet jag fick imorse= super!
 
Snart ska jag släpa mig iväg mot Malmö och utbildningen som jag ska vara på till kl fem, just nu sitter jag och funderar på om man får mat där eller inte? Det måste man väl få? Kommer svälta ihjäl annars! Hurm.
 
Så, 22 år! Ikväll tänkte jag skriva ett längre inlägg om mina löften till mig själv ;)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: annii

Publicerad 2013-01-22 11:34:57

passar på att gratta dig här också, för grattis kan man ju inte säga för många ggr! fördelen m en fullspäckad dag är iaf att kvällen kommer uppskattas ÄNNU mer, eller hur? kramen och du, galet snyggt halsband. han har bra smak, mannen din ;)

Svar: Haha, åh! Sambo har smak han ja, jag kunde faktiskt ha köpt det där själv likagärna (högsta betyg alltså).
STOR kram och massa kärlek!
ungefaer.blogg.se

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-01-22 11:50:12

Massa massa Grattis fina du! Hoppas dagen fortsätter vara fantastisk :-)

Stor kram

Svar: Stor kram tillbaka <3
ungefaer.blogg.se

Postat av: beayourdreams.blogg.se

Publicerad 2013-01-22 12:08:16

GRATTIS FINA RARA EMMA!

Hoppas din dag blir FANTASTISK. Det är du värd gullet! Stora grattis kramar! <3

Svar: <3 !!!
ungefaer.blogg.se

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2013-01-22 14:23:32

Ett riktigt STORT grattis till dig! :-D

Hoppas att du får en riktigt bra födelsedag och bara lever i nuet och njuter!

PS. Du fyller år i den bästa månaden ;)

Svar: hahaha, ja jag såg att du också fyllde år i januari! HIPP HIPP HURRA! :D
ungefaer.blogg.se

Postat av: sanna

Publicerad 2013-01-22 15:20:15

superduperstort grattis :) all lycka och njutning till dig idag! du inspirerar verkligen till friskhet, tack för att du delar med dig!

Svar: <3
ungefaer.blogg.se

Postat av: Elin

Publicerad 2013-01-22 19:03:52

ENORMT STORT GRATTIS TILL FINA DIG!

Njut nu ordentligt! Bullen ser helt underbar ut (och smakar antagligen minst likadant!) Ha den fantastisk dag och kväll, det önskar jag dig verkligen!

Massa grattiskramar ifrån mig <3

Svar: <3 <3 <3
ungefaer.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela