ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

En liten kommentar

Publicerad 2013-01-04 19:08:20 i Allmänt,

Och medan jag skrev det förra inlägget trillar det in en kommentar från en väldigt kär läsare. 
POFF, nu sitter jag med ett litet leende istället. 
TJOFF, så var rummet lite ljusare och allting lite mysigare. 
 
Elin, du är en av de personer här som verkligen kan vända mina  <3

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2013-01-04 23:19:11

Sv: Visst är det frustrerande när folk är sena eller maten blir "för sen". Säger man en tid så kan man faktiskt hålla sig till den också.. för allas trevnad ;) Blir också grinig annars!

Och du har rätt ang dietisten. De är bara allmänt utbildade och jag kan nog mer om min kropp än vad jag tror. Det är trots allt MIN kropp. Känner den ut och innan förmodligen och vet precis vad jag behöver lägga på för att fxa detta..

Men det ska ändå bli skönt att få lite push, tips och råd från en kunnig :)

Kram!!

Postat av: Elin

Publicerad 2013-01-06 19:11:13

Emma, du är en av de personer som jag tänker på när tankarna gnager (som idag, har haft flertalet TOPPEN dagar, men idag kändes tankar och känslor mer påtagliga) och vet du vad? Jag ler. För jag vet att det är värt att kämpa. Du fick mig att förstå det! Tack för du har värmt min kantstötta själ och så många gånger lättat på min tunga ångest-väska och för att inte tala om alla de gånger dina ord berört, träffat och satt namn på mina känslor. Tack säger jag och det ifrån mitt hjärta! <3

Svar: Du är SÅ underbar min fina vän <3
ungefaer.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela