ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Tack Connie (fröken elva)!

Publicerad 2013-02-24 21:31:08 i Allmänt,

Japp, tack för att du fick mig sugen på naturgodis!

Här är en bild tillägnad dig, från mig och min lilla skål-vän i soffan:

Kommentarer

Postat av: Fröken Elva

Publicerad 2013-02-24 23:21:53

Hihi, sådär brukar det se ut i min skål också, massa choklad och yoghurtdoppade godsaker, heja heja!

Svar: Haha, mumsigt som fasiken! Inte vågat äta det på länge av dumma anledningar, TACK för att du finns och inspirerar <3
ungefaer.blogg.se

Postat av: Sara

Publicerad 2013-02-25 08:32:29

Älskar naturgodis också, vilken är din favorit? Min är nog muslitopparna (med yoghurt) och kaneldoppade mandlar!
Kramar

Svar: Gah, det är magiskt! Favoriter är nog yoghurtdoppade mandlar, cashewnötter och muslitopparna!!! Wienermandlara är också underbara... Osv, osv!!!!Kramar!
ungefaer.blogg.se

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2013-02-25 11:26:29

Nu blev jag också sugen på naturgodis! :-P

Jag förstår dig och jag ska försöka att minska kraven på mig själv. Ingen är perfekt och det förväntas inte att jag ska vara det heller!

Jag har sagt låga mål som jag vet att jag kommer att fixa, men annars är det lätt hänt att sätta för höga. Har du blivit bättre på att sänka dem?

Tack för att du tror på mig :)
Kämpa på du med, du är grym och en förebild för oss andra som också kämpar!
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela