ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Tisdagströtthet!

Publicerad 2013-04-09 20:01:34 i Allmänt,

Heeej!
Jag saknar bloggen!!!

Men praktiken är fantastisk, verkligen. Ännu en otroligt intressant dag, ännu ett värkande huvud sprängfyllt med information och intryck. Frukostgröt och ett kokt ägg, pytt-i-panna med stekt ägg (made by sambos färdigköpta pytt-påse), ett enormt äpple och sedan permesanbiffar med bulgor, kokta grönsaker och créme fraise-sås. Ikväll blir det säkerligen en kardemummabulle och kanske något litet ur påskägget..! 
 
Sambo köpte hem en Sia-glass med smak av Skumbanan (????), ska tjuvsmaka lite. 
 
Om praktiken kan jag inte skriva mer, men imorgon ska vi tillbringa förmiddagen på förhandlingar på Malmö Tingsrätt. 
 
Väntade på sambo vid Centralen i Malmö, sedan åkte vi hem och käkade, slöade, och sedan släpade vi oss ut på en väääldigt långsam minijogging (tänk 2km-kort). Efter att ha suttit instängd hela dagen är man tröttare än tröttast i huvudet, men benen är lite rastlösa. Nu är i alla fall det botat, slappedags!
 
Förlåt för att jag är dålig på att kommentera era bloggar, men jag kan förstås inte låta bli att läsa och följa er!
Stora kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela