ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Lördag, lördag!

Publicerad 2013-04-20 19:57:07 i Allmänt,

Träning, pluggning, telefonsamtalning, matlagning, solning, njutning, ölning. 
Tänk vad mycket jag har hunnit med idag!
 
Och kvällen är inte över: snart ska sambo och jag bege oss ner till Malmö till en födelsedagsfest (sambos kompis flickvän). Jag är bara så enormt trött och egentligen inte alls sugen, men nu är sminket och klänningen på, ett glas vin står framme och ja... Man kan ju alltid åka hem om det känns segt?!
 
Dagen har svischat förbi och jag har bara hängt med! 
Underbart med sol, hoppas den skiner lite på alla er fina där ute!!!

Kommentarer

Postat av: annii

Publicerad 2013-04-20 20:29:05

åh det blir säkert sköj ska du la se. puss på näsan

Svar: Det blev faktiskt det, men jag var glad att jag läste din kommentar innan jag åkte iväg: man måste ju ha lite öpet sinne för sköjet också ;)<3
ungefaer.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela