ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Fröken sunshine!

Publicerad 2013-04-16 17:15:00 i Allmänt,

OJ, vilket väder idag!
Inte för att låta som en pensionär, men åååhh vad härligt det är med sol sol sol! Lite top-less:solning på balkongen, ett kallt glas saft och lite färska frukter med yoghurt: bästa mellanmålet på länge!
 
Förutom skola stötte jag på härliga E på vägen hem från skolan, vi planerade säsongens första grillning nu på torsdag. Han var lika sugen på grillat och öl som jag alltså ;)
 
Ikväll ska jag och sambo ut och äta med hans familj på Plockepinn i Malmö. Tydligen är det någon lite häftigare tapas-restaurang, så det ska bli spännande..! 
 
Hoppas ni alla njuter riktigt mycket av solsken, och möjligtvis en glass
(den lilla fläcken på min sol: jag har inte ätit en glass än!)
 

Kommentarer

Postat av: Matilde

Publicerad 2013-04-16 19:33:01

Åh låter som en jättehärlig eftermiddag!
Glass måste du ju äta nu när det är vår! Kan rekommendera Bar Italia vid västra hamnen, mjukstarta med en mango/citronsorbe om det känns jobbigt vettja!

Postat av: annii

Publicerad 2013-04-16 19:50:49

åh vi kan glassa tillsammans ju!

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-04-16 21:17:53

Asså jag blir så avundsjuk!! Jag vill också sola!!
Här har varit mulet hela dagen och runt 12 grader. Min sambo jobbar i Lund denna veckan och han har ringt och skrutit om hur varmt och skönt det är. ;) . Lovar dig att jag skall satsa på en glass så fort solen tittar fram igen och tempen överstiger 15grader ;)

Stor kram vackra tjej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela