ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Lördagsmys

Publicerad 2012-10-27 23:25:00 i Framsteg, Tankar,

med finaste sambo.

Det är en trygg bubbla.
Plötsligt känns det naturligt att äta några chokladbitar till filmen, efter en sambolagad underbar indisk måltid (ingen aning om vad det heter "egentligen").

Naturligt.
Förutom de där tio minuternas tuggummituggande innan. Velande.
Men till sist.

Det lossnar!

Ge det bara tid, i gott sällskap!

Imorgon tänkte jag lägga ut ett ungefärligt matschema under en dag i mitt liv nu. Kanske jämföra med hur det hade sett ut för ett år sedan?

Skriv gärna om jag råkar trigga med något här i bloggen, det är verkligen inte avsett! Detta är en blogg FÖR ATT PEPPA, FÖR ATT BLI FRISK OCH FRI FRÅN HELVETET!

Ha en riktigt fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela