ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Det har gått bra idag

Publicerad 2012-10-29 17:55:00 i Framsteg,

faktiskt! 
 
Både med mat och pluggande ;) Saker som tog mig 10 minuter innan att tänka ut kommer så snabbt nu, det är fantastiskt! Vilket kvitto, något måste jag ju göra rätt!
 
En fråga till er: nässelutslag! Är det något ni har haft/har? Jag vet inte varför detta har börjat komma nu, men det gör img GALEN! Knarkar kortisonsalva men vaknar mitt i natten av att det kliar på hela kroppen. Jag har provat andra tvättmedel och verkligen försökt tänka efter vad jag har gjort under dagarna när det har varit som värst. Till och med funderat på om det kan vara något ångestsymptom. Men jag vet inte?!
 
Skriv gärna om ni vet något!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela