ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Vi är inte ensamma!

Publicerad 2012-11-19 19:42:44 i Allmänt,

Läste bara snabbt en artikel på DN:s nätupplaga nu, och ville dela med mig av tanken: vi är INTE ensamma om att vara ångestsnurriga förvirrade oroliga människor!

http://www.dn.se/nyheter/sverige/var-tredje-ung-kvinna-mar-psykiskt-daligt

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2012-11-20 08:00:27

Skulle du kunna lägga ut ditt matschema? ;)

Svar: Jag har inget speciellt matschema jag följer, men jag kan lägga upp hur jag äter under en någorlunda vanlig dag!? :)
ungefaer.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela