ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Time's running

Publicerad 2012-11-27 14:26:00 i Allmänt,

Gah,
tänk att det redan är tisdag och dags för nästa behandlingsmöte???
Var tar dagarna vägen?

Som tur är har jag tränat duktigt på alla läxor och hoppas kunna inbringa lite beröm ;) Det är SÅ skönt att höra att man gör rätt när vissa saker känns så jobbiga att göra, det är SÅ skönt att höra att man är duktig när man följer sin magkänsla. Även om JAG vet att jag gör rätt, oftast i alla fall, så är det just den där bekräftelsen som gör mycket. Och att ha någon som faktiskt drar i tyglarna lite när man blir för ivrig. Tålamod...

Önska mig lycka till med vägningen idag, jag vill se siffror uppåt (vilket jag är övertygad om att jag kommer få, wiho!). Snart landar jag på understa gränsen "normalvikt". Jag är SÅ nyfiken på hur det kommer kännas, med tanke på hur bra jag mår redan nu :)

Kommentarer

Postat av: En hemlig beundrare

Publicerad 2012-11-27 15:59:58

Det är tisdag idag virrpinglis <3

Svar: hahahaha <3
ungefaer.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela