ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Utmaningar

Publicerad 2012-11-02 13:23:00 i Framsteg,

 
Se vad som landade i korgen i affären idag!
 
Jag har alltid tyckt om rätt grova flingor (förutom Frosties med mjölk, det är något speciellt ändå!) och de tre åren då jag inte har närmat mig fling-hyllan mer än för att ta havregrynspåsar har det verkligen hänt grejer. 
 
Lät inte detta fantastiskt? Lite natur-godis:touch! 
 
Men än så länge står detta paketet i skåpet. Steget idag var att köpa det. Faktiskt tänka tanken på att äta det. För att inte göra det mer laddat än vad det redan kändes öppnade jag paketet och smakade en yoghurtbit..!
 
Baby-steps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela