ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Glad av prickar!

Publicerad 2012-11-28 11:27:10 i Allmänt,


Haha, ja det blir jag i alla fall. Speciellt med ett härligt plastigt pärlhalsband (läs:studenthalsband, vänta bara..). Dock smiter det in i urringningen lite då och då... Men jag är nog mest glad för att det har någonstans att "gömma sig i", gah vad jag har saknat mina bröst!
 
Ehurm. Nu ringde äntligen bästis och räddade mig från min skolmisär, ska kila iväg och möta upp henne vid stationen, smita inom Malmborgs och köpa hem några mumsiga ingredienser till vår lunch! 
 
(Som ni märker kan jag inte hålla mig ifrån bloggen en hel dag..!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela