ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Uppträda

Publicerad 2012-12-11 17:05:17 i Allmänt,

Okey.
 
Nu piper jag iväg hemifrån och ska sjunga inför lite snoffsar inom universitetsvärlden. Nerverna? Eh. På topp. 
Magen är svullen. Dålig tajming, den gör alltid så när jag vill ha någon klänning som det syns i. Suck. Som ett trotsigt barn?
 
Vi hörs senare ikväll, om jag överlever min scenskräck! :)
 
 

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2012-12-11 17:45:48

Du anar inte hur skönt det är när du säger att det är en period för just nu känns det som att det alltid ska vara så här men om jag tänker på att det är en period så känns det mer uthärdligt :)

Det gick bra idag och jag får veta vad utredningen kom fram till förhoppningsvis nästa vecka.

Lycka till ikväll!:)
kram

Svar: Detr inte alltid dåligt, jag lovar dig!!!!Jag är så stolt över att du är så ärlig som du är, vi är ju inte alltid bäst på det, och speciellt inte utan din familjs fulla stöd. Jag har i alla fall haft en mamma som alltid har ställt upp till 100%, därflr beundrar jag dig ännu mer,
och skickar en stor peppande kram, som vanligt <3
ungefaer.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela