ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

På väg

Publicerad 2012-12-28 10:00:43 i Allmänt,

Jag skrev precis ett låångt mobilinlägg som försvann i ett moln av dålig täckning... Allt är bra nu iaf, dock irritation över vikt och kalorisnack! På väg mot Värnamo för snabbmatslunch -.- blä..! Ikväll är jag och sambo äntligen hemma i alla fall, det blir nog ett av mina roman-inlägg då ;) Laters!

Kommentarer

Postat av: annii

Publicerad 2012-12-28 11:43:04

åh, looking forward to read it!! kram

Svar: Ih :D
ungefaer.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela