ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Kaos

Publicerad 2012-12-18 22:50:00 i Allmänt,

Det blev inte som jag hade tänkt idag. 
Inte alls. 
Livet är inte alltid fint. 
Det är jävligt hårt också, det är så mycket knslor som fladdar i mig just nu. 
Ilska, besvikelse, ledsamhet och sorg. 
 
Om det är lite tyst här just nu är det på grund av livet. Inte ätstörningen.
Och oroa er inte: jag käkar på som jag ska. 
 
För i livets hårda svängar måste man helt enkelt kämpa ännu hårdare. 
Och det tar min energi just nu.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-12-19 00:57:36

Kram <3

Svar: Kram!
ungefaer.blogg.se

Postat av: En mamma

Publicerad 2012-12-19 04:20:58

Stor styrkekram till dig <3

Svar: <3
ungefaer.blogg.se

Postat av: annii

Publicerad 2012-12-19 08:06:46

det är livet, upp och ner men du, kom ihåg att det som är värt att ha måste man alltid kämpa för att uppnå. finns här. kramar en masse

Svar: tack annii! <3
ungefaer.blogg.se

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-12-19 08:26:47

Stor kram till dig! Hoppas allt ordnar sig.

Svar: tack fina du!!! <3
ungefaer.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela