ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Jul och skidor i Norge

Publicerad 2012-12-21 12:53:39 i Allmänt,

Hej alla fina!!! Hela dagen har varit pressad, först möte med behandlare, sedan direkt till skola och nu sitter jag och sambo på tåget..! Sedan 5 h bilresa idag, 7h imorgon... Skicka lite underhållande tankar! ;) Jag vet inte om det finns internet i stugan, datorn är i alla fall medpackad och behandlares ord ekar o huvudet som ett tryggt mantra. Det här ska bli en frisk semester. En ROLIG semester. Mysigt julfirande! God mat! Härliga dagar och kvällar! Jag ska klara det. Ataraxen är i alla fall nedpackad om inte annat... Vägningen gick bra, men jag var dum nog att tacka nej till näringsdrycker till resan. Det gäller helt enkelt att ladda energi! Om jag inte kan blogga innan dess, så GOD JUL alla fina underbara!!!!! Mina tankar finns med er också i Norge! Var starka, ta hand om er själva. Unna er en fin jul, fina mellandagar. Pressa lagom, ge er själva en stor kram då och då och se till att omge er med människor ni älskar. Människor som ni mår bra av! Glöm aldrig: det går att bli frisk och fri!

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2012-12-21 13:03:11

Åh GOD JUL!!
Ha det så kul i norge. Jag älskar verkligen att åka skidor. Njut så mycket du bara kan!

Kram! ♥

Och receptet finns nu uppe på
http://sockerfritt.blogg.se

Svar: GOD JUL I EFTERHAND OCH GOD FORTSÄTTNING!!! <3Skidor är bäst :)
<3
ungefaer.blogg.se

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2012-12-21 17:26:06

GOD JUL!! Lev i nuet och NJUT! :-D
kram

Svar: Detsamma fina du, och god fortsättning!!!Har saknat dina inlägg, och skickade lite pepp under juldagarna, special for you! <3
ungefaer.blogg.se

Postat av: annii

Publicerad 2012-12-21 19:03:59

Ha nu en UNDERBAR semester m allt det innebär och kom ihåg VILA och ENSAMTID, för det behövs. fungerar internet där uppe är mail välkommet ;) Annars hörs vi när du är back in town. och du, du grejar detta utan nd. kram och kärlek

Svar: Åh tack fina!Hoppas du hade det bra hemma <3
ungefaer.blogg.se

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-12-22 13:36:13

God Jul vackra!!!

... och JA det går bli helt frisk & fri!!!!


Kram

Svar: God fortsättning fina Hanna!JAAA, det går, det är till och med fantastiskt stundvis ;)
Stor kram <3
ungefaer.blogg.se

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-12-22 23:12:29

God Jul <3 ha nu en helt underbar skidsemester! Kram

Svar: Taaack härliga du, det blev faktiskt riktigt bra!
God fortsättning och stor kram !
ungefaer.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela