ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Happy new year

Publicerad 2012-12-31 17:31:59 i Allmänt,

Hej alla fina!
 
Oj vad jag har läst mycket inlägg med års-resuméer idag! Det blir ingen för mig, jag ska snart iväg till Malmö och fira nyår med bästis och några andra par!
 
Innan det har jag hunnit gråta över att alla kläder är urvuxna, att ingenting sitter som det brukar och att jag inte känner igen min egen kropp. Dvs, det vanliga just nu. Men nu sitter klänningen på, sminket och håret är DONE och jag är faktiskt lite sugen på att fira ikväll. 
 
Jag önskar er alla GOTT NYTT ÅR!
 
2013 är snart här..!

Kommentarer

Postat av: L

Publicerad 2013-01-01 11:21:19

kikade inom här...

Svar: Välkommen :)
ungefaer.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela