ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Det rätta valet

Publicerad 2012-12-17 21:48:10 i Allmänt,

...gjorde mig totalt utmattad!
Ataraxen hjälpte, som vanligt. Men nu är jag jättetrött. Lite sorgsen, mer än panikledsen. 
Ändå ser jag all kärlek omkring mig, känner den delvis. 
 
Nåväl. 
 
Det är trots allt måndag, som storebror sa. Det är okey att vara trött på måndagar. 
Oavsett anledning.
 
Hoppas ni har haft en bättre dag!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-12-17 22:08:53

Fina fina vännen!
Man får må dåligt och man får ha sämre dagar. Du är inte superman liksom, Imorgon bli förhoppningsvis en bättre dag.
Ta hand om dig fina du och sov sött!

Svar: Men fina du!Tack för fina värmande ord (som vanligt), du ska veta hur mycket det betyder <3
Och ja, ska hoppa i säng nu och sova fram en fin morgondag istället :)
Stor kram och fina drömmar till dig med
ungefaer.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela