ungefär sådär

Detta var en blogg om att ta sig ur den sjuka, ensamma världen en ätstörning isolerar oss i. Den handlade om kamp och strävan att hitta tillbaka till mig. Bara mig! Efter ett år i terapi, många tårar, jäklar-anamma, skratt och insikter har jag äntligen nått mitt mål: friskhet! Pepp, hopp, framsteg, bakslag och idéer!

Bästis-dag!

Publicerad 2013-06-11 21:16:23 i Allmänt,

 
Egentligen behöver jag väl inte säga mer? 
Sol, strand, jag och bästis, falafel, jordgubbar och kall läsk.
 
 
 
Nästan fem timmar senare kollade vi på klockan, samtidigt som ett stort mörkt moln dykt upp... Dags att smita hem! Sambo väntade på stationen, jag upptäckte att min rygg var riktigt grillad. Blev insmord med after sun, åt jättegod wook med nudlar, och sedan parkerade jag mig i soffan. Älskade, underbara soffa! Och nu sitter jag och ryser framför Efterlyst special... HU :S !!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela